ການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເຖິງຈໍານວນຜູ້ຊົມໃຊ້ຂອງການບໍລິການເວັບໄຊຕ໌ທົ່ວໂລກແມ່ນການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ. ຕົວຢ່າງ, ມາຮອດເດືອນເມສາ, ມີຜູ້ໃຊ້ອິນເຕີເນັດຫຼາຍກວ່າພັນລ້ານຄົນທົ່ວໂລກ, ເຊິ່ງແມ່ນ% ຂອງປະຊາກອນທີ່ອາໄສຢູ່ທັງໝົດ. ໃນຈໍານວນທັງຫມົດນີ້, ຕື້, ຫຼື %, ແມ່ນຜູ້ໃຊ້ສື່ມວນຊົນສັງຄົມ. ຕົວເລກເຫຼົ່ານີ້ບໍ່ສາມາດປຽບທຽບກັບການເຂົ້າເຖິງຂອງຜູ້ຊົມຂອງການໂຄສະນາວິທະຍຸ, ນອກຫຼືໂທລະພາບ. ຄວາມໄວກັບຄືນມາສູງ peculiarity ຂອງການໂຄສະນາທາງອິນເຕີເນັດເປັນຊ່ອງທາງການສົ່ງເສີມແມ່ນວ່າແລ້ວສອງສາມມື້ຫຼັງຈາກການເປີດຕົວຂອງ, ສໍາລັບການຍົກຕົວຢ່າງ, contextual ຫຼືການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍ, ບໍລິສັດສາມາດໄດ້ຮັບຄໍາສັ່ງຫຼາຍຫຼືຈໍານວນຜູ້ຈອງໃນບັນຊີທຸລະກິດຈະເພີ່ມຂຶ້ນ. ປະຕິກິລິຍາຫຼັງຈາກການເປີດຕົວຂອງການໂຄສະນາຕາມສະພາບການເກີດຂຶ້ນຢ່າງໄວວາ. ສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນພຽງແຕ່ເພື່ອຄວາມສາມາດໃນການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນຂອງເຈົ້າພຽງ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ແຕ່ໃຫ້ຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຢຸດເຊົາການເສຍເງິນໃນການດຶງດູດຄົນທີ່ພຽງແຕ່ຈະຖິ້ມໂຄສະນາຫຼືປ່ຽນຊ່ອງທາງໃນໂທລະພາບ. ໃນມື້ນີ້, ຍຸດທະສາດທີ່ມີກໍາໄລຫຼາຍທີ່ສຸດແມ່ນການພັດທະນາການຕະຫຼາດອອນໄລນ໌, ເຊິ່ງຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດໃຊ້ງົບປະມານຂອງທ່ານຢ່າງມີປະສິດທິພາບແລະແກ້ໄຂສ່ວນສະເພາະຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ມັນເຊື່ອວ່າຊ່ອງທາງດິຈິຕອນມີຜົນຕອບແທນສູງສຸດຂອງການລົງທຶນ (roi) ໃນບັນດາຍຸດທະສາດການໂຄສະນາທັງຫມົດ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຜູ້ໂຄສະນາທີ່ເຮັດວຽກຢູ່ໃນອິນເຕີເນັດມີໂອກາດທີ່ຈະປັບແຄມເປນຂອງພວກເຂົາເພື່ອຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການທີ່ປ່ຽນແປງຂອງລູກຄ້າຂອງພວກເຂົາ. ຄວາມງ່າຍຂອງການວັດແທກປະສິດທິຜົນນີ້ແມ່ນຄວາມແຕກຕ່າງທີ່ສໍາຄັນອີກອັນຫນຶ່ງຈາກການສົ່ງເສີມການອອຟໄລ. ເຄື່ອງມືອອນໄລນ໌ທີ່ທັນສະໄຫມຈໍານວນຫຼາຍຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດປະເມີນປະສິດທິຜົນຂອງວຽກງານທີ່ເຮັດໄດ້.
ທ່ານເຮັດໃຫ້ການປັບຕົວຫຼັງຈາກນັ້ນ, ຖ້າຈໍາເປັນ, ທ່ານສາມາດປັບຕົວປັບຄ່າໂຄສະນາ, ທົດສອບເປົ້າຫມາຍໃຫມ່ແລະ viewers.disadvantages ຂອງການໂຄສະນາທາງອິນເຕີເນັດໃນບັນດາຂໍ້ເສຍຫຼັກຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌, ຜູ້ຊ່ຽວຊານຊື່ການແຂ່ງຂັນສູງ, ຄວາມຕ້ອງການທີ່ຈະຊອກຫາການຊ່ວຍເຫຼືອຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານເຕັກນິກທີ່ຮຸນແຮງ. ບໍ່ຕ້ອງສົງໃສ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບທິດທາງອື່ນໆ, ການຕະຫຼາດອິນເຕີເນັດຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີເວລາແລະ money.there ມີພຽງແຕ່ວິທີດຽວອອກຈາກສະຖານະການນີ້ - ການຮ່ວມມືກັບບໍລິສັດຄູ່ຮ່ວມງານທີ່ຈະດູແລການສົ່ງເສີມທຸລະກິດໃດໆໃນອິນເຕີເນັດ. ຂັ້ນຕອນຂອງການເປີດຕົວການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ການພັດທະນາແລະການປະຕິບັດການຕະຫຼາດດິຈິຕອນສາມາດເບິ່ງຄືວ່າເປັນຂະບວນການທີ່ຫນ້າຢ້ານກົວ, ຍ້ອນວ່າມີຫຼາຍຮ້ອຍຍຸດທະສາດທີ່ແຕກຕ່າງກັນເພື່ອປະຕິບັດ. ການໃຊ້ເວລາໃນການວາງແຜນການໂຄສະນາການຕະຫຼາດຂອງທ່ານເທື່ອລະກ້າວຈະເພີ່ມໂອກາດຂອງທ່ານທີ່ຈະປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນຂະນະທີ່ຫຼຸດຜ່ອນການ overwhelm ທົ່ວຄະນະ.
|