Sukurkite pirkėjo asmenybes ir veiksmus, kaip sukurti pirkėjo asmenybes ir funkcinius scenarijus asmenybes ir pasirinktinius scenarijus pagal kiekvieną vartotojo archetipą. Daug kas priklauso nuo biudžeto, projekto tipo ir duomenų, kuriuos galima rinkti, tipo. Paprastai bp kūrimą galima suskirstyti į makro sritis:. Duomenų rinkimas ir analizė Peržiūrėkite savo kontaktų duomenų bazę, kad sužinotumėte tendencijas, kaip tam tikri potencialūs klientai randa ir vartoja jūsų turinį. Taip pat galite apklausti klientus ir potencialius klientus susitikdami su jais asmeniškai arba telefonu.
būkite atsargūs, bet vis tiek nebūkite per daug atsargūs, tačiau nepamirškite Darbo funkcijos el. Pašto duomenų bazė privatumo ir BDAR! Apibūdinimui reikia laiko, kantrybės, strategijos ir smalsumo. Norėdami sukurti tikslią teorinę sistemą, kaip nustatyti, kas yra jūsų „idealus“ klientas, turite suabejoti savimi ir savo verslu. Nieko nepriimkite kaip savaime suprantamą dalyką! Scenarijaus kūrimas ir kūrybinis vystymas Galite naudoti naujus bps, kad pradėtumėte kurti turinį, kurtumėte tikslinius skelbimus ir patobulintumėte visus skaitmeninės rinkodaros aspektus, kad galėtumėte tiesiogiai prisijungti prie kiekvieno bp klasterio, suprasdami jų skausmingus taškus.
Dirbkite su savo komanda, kad sukurtumėte arba. Vieno ar kelių bazinių taškų sukūrimo bendrinimas su komanda yra būtina sąlyga norint apibrėžti kampanijos tikslus ir toliau optimizuoti konversijas. Todėl, norint apriboti du pagrindinius verslo KPI, dalijimasis tyrimų rezultatais yra būtinas: naudotojo gyvavimo trukmės LTV ir klientų įsigijimo išlaidų CAC. Pasidalykite šia metrika su savo pardavimo komanda, kad būtų galima stebėti parametrus. Įvairūs pirkėjo asmenybių archetipai Pirkėjo asmenybės teorijoje yra keturios perspektyvos arba tyrimo metodai, kurių link jūsų išgalvotas personažas gali patraukti.
|